22 Ιουν 2010

εεεεε! Μη χαθούμε!

Καλημέρα φωτογράφοι! Τι κάνετε; Πού σας βρίσκω; Διαβάζετε για την εξεταστική ή προετοιμάζετε καλοκαιρινές εξορμήσεις για μπανάκια;;; χεχε! Και το phototrit πού είναι; Δεν βρίσκεται στα σχεδιά σας παρά μόνο το χειμώνα; (Τυχαίο;) Δε νομίζω...
Λοιπόν, μετά την περασμένη Τρίτη, που χάσαμε, και τη σημερινή, που έχει Εθνική... προετοιμαστείτε για νέα συνάντηση! Αυτό που σκέφτηκα ήταν να πάμε σε κάποιο ταβερνάκι στην Καισαριανή (θα χρειαστούμε βοήθεια από τη Δήμητρα!), να μιλήσουμε με άνεση και να κανονίσουμε τα επόμενά μας βήματα! Γι' αυτό νομίζω πως θα βόλευε να αλλάξει η μέρα... Τι θα λέγατε για την Παρασκευή 25/6 (λειτουγρεί μετρό ως τις 2) κατά τις 8:30 στην πλατεία της Καισαριανής (Στάση Παναγίτσα 224); Νομίζω πως είναι καλή ιδέα να αλλάξουμε μέρος συνάντησης έστω για μια φορά, αφού στο κέντρο γίνεται χαμός και έχουμε πάει άπειρες φορές...
Αφήστε σχόλιο όσοι συμφωνείτε με την πρόταση ή και όσοι έχετε κάτι καλύτερο να αντιπροτείνετε!

Ελπίζω να είναι καλή η ιδέα μου και να έχει ανταπόκριση!
cu!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πιθανότατα εγώ είμαι μέσα! Theo

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα ξέρω αν θα είμαι Αθήνα το ΠΣΚ αύριο το απόγευμα οπότε θα ενημερώσω. Βαγγέλης

Ανώνυμος είπε...

Θα πέσει μάσα το βραδάκι!!!

Βαγγέλης