Από wikipedia τα παρακάτω στοιχεία:
Tod Papageorge (born 1940) is an American art photographer whose career began in the New York City street photography movement of the 1960s.
Papageorge started taking photographs in 1962 as an English literature major at the University of New Hampshire.
He is the recipient of two Guggenheim fellowships and two NEA Visual Artists Fellowships. His work is in public collections including the Museum of Modern Art and the Art Institute of Chicago.
Since 1979, Papageorge has directed the graduate photography department at the Yale University School of Art, where his students have included Philip-Lorca diCorcia, Abelardo Morell, Susan Lipper, Gregory Crewdson, An-My Le�, Anna Gaskell, and Katy Grannan.
In the summer of 2007, Steidl published Passing Through Eden, a collection of images he took over 25 years in Central Park. In the fall of 2007, Aperture published American Sports, 1970: Or How We Spent the War in Vietnam. This volume features photographs Papageorge took during his 1970 Guggenheim Fellowship.
Την ομιλία προλόγισε ο μαθητής του στο Yale: Πάνος Κοκκινιάς
Σημειώσαμε από την ομιλία:
Του αρέσει να ρωτά ερωτήσεις μέσα από την φωτογραφία.
Όπως του έμαθε η επαφή με τον Garry Winogrand. "Ο ήλιος φέγγει, γιατί φέγγει;"
"trust the feeling" "photo that ask interesting questions"
Ξεκίνησε με 50άρη φακό, μετά σε 35, μετά σε 28.
Η μετάβασή του στον 35, τον έκανε περισσότερο υπεύθυνο για το τι θα υπάρχει μέσα στην φωτογραφία. Πήρε υποτροφίες, πέρασε 40 μέρες καθημερινά στην Ακρόπολη (το φαντάζεται κανείς ? ), διδάσκει και είναι υπεύθυνος του τμήματος φωτογραφίας του Yale.
Κοιτάξτε επίσης τους: 1) Lee Friedlander 2) Arbus Diane
O Νίκος τα πε όλα για την Leica.
Mε την Γεωργία (έτερη) μιλήσαμε για τον πολύ καλό φωτογράφο Γιώργο Δεπόλλα. Διαβάστε για το Σεμινάριο που κάνει. Για την Liz Wells και το βιβλίο της εισαγωγή στην φωτογραφία, Για τις Φωτογραφικές Συναντήσεις Κυθήρων, τον τακτικό φθινοπωρινό προορισμό των φίλων της ελληνικής φωτογραφίας.
“ | This ridiculous-seeming activity of walking along the street and lifting up a little camera is so powerful, so complicated, and so resistant to being mastered. If I had the choice between doing that and sitting in an office somewhere … Are you kidding? |
3 σχόλια:
Kαλό το post σου, αλλά ρε συ Σπύρο πότε μιλήσαμε μαζί για τον Δεπόλλα;;; Άλλα δε λέγαμε;;; Μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε;;; Ή μήπως εγώ δεν θυμάμαι καλά;; Δε νομίζω...
Anyway,...
me tin georgia pou eixe asxolhthei me thn istoria tis photografies legame gia to depolla. Oso akouges gia thn Leika
ήμουν απορροφημένη............
τα λέμε...
Δημοσίευση σχολίου